—— NEWS CENTER ——

Quanti metudi ponu esse usatu per a marcatura di a custruzzione?

Tempu: 27-10-2020

Abstract: A larghezza di a linea di a macchina di marcatura di tippu a manu hè determinata da a larghezza di a tramoggia, chì hè di solitu 100mm, 150mm, 200mm.I rivestimenti hot melt deve esse riscaldatu à entre 180-230 gradi Celsius per applicà.


U metudu di custruzzione di marcatura pò esse divisu à pocu pressu in u metudu di marcatura manuale è u metudu di custruzzione meccanica da u risultatu di a macchina di disegnu di linea.A marcatura manuale hè u metudu di custruzzione più impurtante è cumunimenti utilizatu per a custruzzione di marcatura hot-melt.A larghezza di marcatura di a macchina di marcatura chì spinge a manu hè determinata da a larghezza di a tramoggia, chì hè di solitu 100mm, 150mm, 200mm.A vernice hot-melt di ufabricatore di pittura di marcatura stradaledeve esse riscaldatu à 180-230 gradi Celsius per esse appiicatu.U principiu di funziunamentu di a marcatura manuale hè di utilizà u metudu di rivestimentu di raschi.Durante a custruzzione, a vernice solida cum'è una copertura hè messa in a fusione calda In u caldu, dopu a fusione è u flussu, mette in a canna d'insulazione termale di a macchina di marcatura manuale.Quandu u marcatu, a pintura fusa hè introdutta in u bucket di marcatura.U bucket di marcatura hè situatu direttamente nantu à a superficia di a strada.Perchè ci hè una certa distanza trà a linea di marcatura è a terra, quandu a macchina di marcatura hè spinta, serà scraped out by flow automaticu.Marcatura.Mentre graffia a linea di marcatura, a macchina di marcatura pò sparghje simultaneamente una strata di perle di vetru riflettente nantu à a superficia uniforme di a linea di marcatura.


1. U vantaghju di questumacchina di marcatura hot-melt di pavimentazione a manuhè chì hà menu equipaggiu di custruzzione, longa vita di serviziu, è pò esse usatu per 3-5 anni.L'effettu di marcatura di a marcatura hè megliu, a capacità anti-inquinamentu hè forte, pò mantene a vivacità per un bellu pezzu, hà una bona aderenza, una resistenza eccellente à l'usura è a durabilità.A custruzzione di rivestimenti hot melt deve esse preparatu in anticipu, cum'è i posti d'avvertimentu, arnesi ausiliari, segni d'avvertimentu di custruzzione, è tavulini di disegnu necessariu, fonti, etc. Spazzatura di pavimenti: prima di tuttu, portanu trattamentu di basa di pavimentu, è caccià pavimentu. detriti.Se i detriti di pavimenti sò difficiuli di caccià cù i metudi cunvinziunali, aduprate un rimotore di pavimenti di spazzole d'acciaio per caccià duramente, è dopu aduprate un pulitore di ventu per soffià i detriti di pavimenti, eventualmente ghjunghje à u standard di pulizia di pavimenti chì risponde à i requisiti di marcatura.

 

2. Stakeout di custruzzione: In u scopu di a sezione di custruzzione, secondu i disegni di custruzzione è i requisiti tecnichi, misurà u pagamentu per facilità u cuntrollu di e norme di custruzzione.Dopu avè finitu u lofting, fate una ispezione preliminare.L'ispezione iniziale hè qualificata, è dopu l'ingegnere di supervisione hè dumandatu à accettà.A prucedura dopu pò esse realizatu solu dopu l'accettazione.Attenzione per a custruzzione di marcatura stradale: Durante a custruzzione, prima aduprate un pulitore di strada di u ventu à alta pressione per scaccià a terra è altri detriti nantu à u pavimentu per assicurà chì u pavimentu hè liberu di particelle sciolte, polvera, asfaltu, oliu è altri detriti chì affettanu. a qualità di a marcatura è secca.

 

3. Allora aduprate a macchina automatica di pagamentu è l'operazione manuale ausiliaria per liberà u filu in a sezione di custruzzione pianificata secondu i bisogni di u disignu di l'ingegneria, è dopu aduprate l'agente sprayer senza aria d'alta pressione per spruzzà u listessu tipu è quantità. cum'è l'ingegnere di supervisione appruva Dopu chì u primer (primer) hè cumplettamente seccu, a macchina di marcatura di hot-melt autopropulsata o a macchina di marcatura di hot-melt walk-behind deve esse usata per a marcatura.