—— NEWS CENTER ——

Chì sò i più grandi caratteristiche di u produttu di a macchina di marcatura?

Tempu: 27-10-2020

Funzioni di u produttu di a macchina di marcatura: S7000 d'alta efficienza è di grande flussu ponu cunnette direttamente duie pistole per travaglià à u stessu tempu, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu è sustene l'usu di ugelli di grande dimensione.


Putente: U flussu di 5,8 l / min rende SF7000 meritamente diventata a pompa di diafragma elettrica più putente di Wagner.


Durable: Moltu robustu è durable, adattatu per l'usu in i cantieri di alta resistenza.


Scopu di l'applicazione: Adatta per a spruzzatura di pittura di lattice interni è esterni, pittura di legnu, pittura di piastrelle di culore, pittura ritardante di u focu, primer riccu di zincu, materiali basati in asfaltu, riempitivi di giunzioni è altri materiali per prughjetti di spruzzatura à grande scala cum'è l'uffiziu. edifizii, attelli è strutture in acciaio.


Tecnulugia brevettata di pompa idraulica, cuncepimentu multifunzionale amichevule adattatu per una marcatura perfetta in ogni locu, interni è esterni.


Applicazione putente, prufessiunale, marcatura perfetta, putenza particularmente putente vene da a tecnulugia di pompa idraulica A pompa di materiale di LineCoatmacchina di marcatura stradalehè indirettamente guidatu da a pompa idraulica, è a longa corsa di u pistone guida direttamente a pompa.Questi aumentanu a putenza è si combinanu cù u dispusitivu di aspirazione di grande superficie per furnisce una putenza di aspirazione più alta.Migliuratu u tipu d'applicazione di materiali d'alta viscosità, soprattuttu per l'applicazione di pittura di marcatura spray senza aria.U risultatu hè una qualità di marcatura precisa è veloce.


Conveniente è cunfortu - a più alta precisione, equipaggiu - pompa alternante senza aria idraulica, putente, forte è durable, quasi senza mantenimentu.Forza d'aspirazione elevata, prestazione di spruzzatura d'alta efficienza, contr'à materiali d'alta viscosità, in particulare pittura di marcatura senza aria, ugello speciale - ugello TradeTip 2, marcatura precisa di l'area, ocultazione alta coerente, diverse opzioni di spruzzatura di ugelli, applicazione perfetta in u travagliu di marcatura interna è esterna. Scopu di l'applicazione: adattatu per a custruzzione, a ricustruzzione, u mantenimentu è a marcatura in lochi publichi, strade, parcheggi, campi sportivi, sale di l'aeroportu, magazzini, etc. Tipi di pittura applicabile: pittura a base d'acqua, pittura fredda 3. Solvente d'alta viscosità- pittura à basa.