—— NEWS CENTER ——

Metodi è esigenze di trattamentu di a superficia di u cimentu

Tempu: 27-10-2020

I metudi di trattamentu di a superficia è e esigenze di i prughjetti di cimentu di cimentu sò ligati à i requisiti di e caratteristiche di l'ingegneria.Per quessa, l'equipaggiu è e tecniche di custruzzione utilizati sò diffirenti sicondu i bisogni di u prugettu.U scopu principale di a cisellatura di ponte di ponte hè di risolve u prublema di aderenza trà i strati.U slurry flottante di u ponte di cimentu di cimentu hè u fattore principalu chì induce u fallimentu di a capa impermeabile di u ponte di ponte, u fallimentu di l'incollamentu di l'interlayer è u fallimentu di a pavimentazione di u ponte di ponte.Per quessa, s'è a laitance ponte ponte ùn hè micca cumplettamente tagliata, sottu à l'azzione di a carica di guida è a vibrazione, u laitance pruvucarà fallimentu di delamination per via di una resistenza di taglio insufficiente, è romperà sottu à l'azzione di l'erosione di l'acqua, risultatu in a distruzzione di a strata superiore di cimentu asfaltatu..


1. Bridge deck chiseling ùn deve micca solu sguassate u laitance, ma ancu formanu una superficia irregolare, vale à dì, a diffarenza trà i cimi è i chjassi di a superficia dopu à esse chiseled, u valore mil deve esse grande, solu in questu modu ponu i strati. esse fermamente ligatu.Rasatura di a strata di basa di pavimentu semi-rigidu A prufundità di taglio è i requisiti di u funziunamentu di a strata di basa di pavimentu semirigidu di l'autostrada prima di a stallazione di cimentu asfaltatu, è ancu i requisiti di l'equipaggiu di ciseling è u ponte di ponte.

 

2. U scopu di sti dui trattamenti di a superficia hè di fà chì u pavimentu di cimentu asfaltatu è a strata di basa pò esse ligatu fermamente, è per prevene l'infiltrazione di l'acqua, l'anzianu hè di scaccià u vechju pavimentu di cimentu lucidatu in una superficia rugosa, l'ultime. Hè per sguassà i marchi di pneumatici nantu à a pista di l'aeroportu.U scopu di i dui hè di curregà è ristabilisce l'anti-skid è migliurà efficacemente a capacità di resistà a vibrazione è a deformazione.

 

3. A cisellatura di u pavimentu di cimentu è di a pista di l'aeroportu U requisitu di cisellatura di u pavimentu di cimentu è di a pista di l'aeroportu hè di prevene i veiculi da slipping when drive and landing.