—— NEWS CENTER ——

Metudu di cisellatura di ciselli putenti a manu

Tempu: 27-10-2020

Cisel putente in manu U metudu di cisellu tradiziunale di u cisellu meccanicu hè di utilizà un strumentu di colpu forte per chjappà a superficia di cimentu cù un pistone per fà u ligame di cimentu anticu è novu fermu.Tuttavia, u metudu tradiziunale di ciseling hà parechji disadvantages, cum'è a bassa efficienza, a forza d'oscillazione meccanica provoca a trasmissione di l'onda sonora, danni à u corpu principale per esse ciselatu, è affetta a vita di serviziu di u corpu principale.Attualmente, per a cisellatura di a piccula zona (ciseling parziale, ciseling di facciata, ciseling side, top ciseling), pudete aduprà una piccula macchina di ciseling manuale, chì hà un bonu effettu è ùn pruvucarà micca danni à a struttura originale.danni.

 

1. Siccomu parechji prudutti di machini di ciseling attuali ùn anu micca solu distrughjenu a strata protettiva di cimentu armatu, ma ancu causanu danni o ancu danni catastròfichi à a struttura originale, cusì avà in parechji prughjetti, in particulare u béton di ponti è tunnelli In chipping, assai grande. I cippatrici meccanichi sò stati pruibiti.

 

2. U più utilizatu è più sicuru hè a "chiseling lossless" di u jet d'acqua d'alta pressione.U metudu di custruzzione di cisellatura di ponte di ponte richiede chì u pavimentu di ponte di cimentu righjunghji a forza di cimentu cuncepitu, è a superficia hè liscia, pulita, libera da contaminazione, impurità, macchie d'oliu, polvere, etc.

 

3. Prima aduprate una cisellatrice per scavalcare a superficia di a superficia di cimentu di u ponte di ponte, sguassate u slurry flottante è i detriti nantu à a superficia, è dopu aduprate una spazzola rotante per pulizziari, è dopu aduprate un soffiatore o un aspiratore per caccià. particelle flottanti è fini.Rince it again with a high-pressure water gun, and begin construction after drying.