—— NEWS CENTER ——

Cumu a rimozione di a strada pulisce u pavimentu?

Tempu: 27-10-2020

U rimotore di linea stradale usa l'attrezzatura meccanica curretta per scrub u pavimentu cù u metudu di macinazione, u metudu di fresatura, etc.marcature di pavimentu.Se l'operatore ùn hà micca una bona presa, ci sarà spessu una piccula quantità di marcature per via di danni di a superficia stradale.Tuttavia, u prublema sopra ùn serà micca causatu da spazzola.A pulizia di a spazzola hè ottenuta da una macchina di marcatura à spazzola.Stu tipu di macchina di marcatura di pavimentu pò esse divisu in u tipu di riscaldamentu, u tixotropicu è u tippu di andata in u so travagliu di pulizia.


1. A classificazione secondu a quota pò esse divisa in dui categurie: u metudu di rimuzione meccanica è u metudu di eliminazione chimica.Macchina di marcatura di linea di tippu di spazzola chì spinge a manu macchina di marcatura di linea di riscaldamentu macchina di marcatura di linea di riscaldamentu prima riscalda a vechja marcatura di linea per ammorbidisce a pittura di marcatura di linea, è dopu aduprà a piastra di spazzola di filu per caccià u riscaldamentu è ammorbidisce a marca antica di linea Off.

 

2. A macchina hà i vantaghji di un rumore ambientale bassu, una intensità di travagliu bassu, un funziunamentu faciule, una rimuzione cumpleta, è senza danni à a superficia stradale.Macchina di marcatura tixotropica A macchina di marcatura tixotropica usa una cumminazione di agente tixotropicu chimicu è testa di triturazione di spazzole d'acciaio.