—— NEWS CENTER ——

Cumu custruisce l'equipaggiu di marcatura stradale?

Tempu: 27-10-2020

Durante a custruzzione, prima aduprà amacchina di soffia a superficia stradale à alta pressionecleaner per scaccià a terra di a superficia di a strada è a sabbia è altri detriti per assicurà chì a superficia di a strada hè libera da particelle sciolte, polvera, asfaltu, oliu è altri detriti chì afectanu a qualità di a marcatura è secca.Allora, secondu i requisiti di u disignu di l'ingegneria, utilizate una macchina di pagamentu automaticu è un'operazione manuale assistita per pagà a linea in a sezione di custruzzione pianificata, è dopu aduprà un sprayer d'agente senza aria d'alta pressione per spruverà u listessu tipu è quantità di l'agente di undercoat cum'è appruvatu da l'ingegnere di supervisione (Oliu di base), dopu chì u vernice hè completamente seccu, utilizatemacchina di marcatura a caldo autopropulsatao macchina di marcatura hot-melt a manu per implementà a marcatura.


A diffusione di perle di vetru deve esse sparghje nantu à a linea marcata sottu pressione à a quantità di 0,3 kg / m cum'è necessariu da l'ingegnere di supervisione.Durante a custruzzione, hè necessariu chì a temperatura atmosferica ùn deve esse più bassa di 10 ℃.Quandu a pittura hè riscaldata in u caldu di riscaldamentu o in u barile d'isolamentu termale di a macchina di marcatura, a temperatura deve esse cuntrullata in u valore di a temperatura specificata in u manuale d'istruzzioni di pittura, è ùn deve esse micca più bassu o più altu di u limitu di temperatura, perchè lurivestimentu hot-meltutilizatu in stu prughjettu hè materiale di resina d'idrocarburi impurtati, u so tempu in u statu di fusione ùn deve micca più di 6h.Tutta a custruzzione serà realizatu à l'ora designata da u Partitu A, è a custruzzione deve esse suspesa temporaneamente quandu hè chiuvuta, polverosa, ventu, è a temperatura hè sottu à 10 ° C.


Durante a custruzzione, prima chì e prucedure prescritte sò cumpletamente cumplette, e misure di sicurezza di u trafficu currispondenti devenu esse pigliate, i segni d'avvertimentu devenu esse stallati cum'è necessariu, i veiculi è i pedoni sò strettamente impediti di passà per l'area di travagliu, è i rivestimenti deve esse impeditu di esse purtati. fuori o formando solchi.


I metudi specifichi di custruzzione di marcatura stradale sò i seguenti:


1. Spazzate a superficia di a strada: Prima, eseguite u trattamentu basicu nantu à a superficia di a strada è sguassate i detriti di a strada.Se i detriti stradali sò difficiuli di caccià cù i metudi cunvinziunali, aduprate un pulitore di a superficia di a strada di tippu d'acciaio per caccià appena i detriti di strada, è poi aduprate un pulitore di strada di u ventu per scaccià i detriti di a strada, è infine risponde à i normi di pulizia di strada chì rispondenu. i requisiti di marcatura.


2. Stabilimentu di custruzzione: in u scopu di a sezione di custruzzione, secondu i disegni di custruzzione è i requisiti tecnichi, misurazione è installazione, in modu di facilità u cuntrollu standard di custruzzione.Dopu avè finitu u stakeout, fate l'ispezione iniziale.Dopu chì l'ispezione iniziale hè qualificata, l'ingegnere di supervisione serà dumandatu à fà l'accettazione.U prossimu prucessu pò esse realizatu solu dopu chì l'accettazione hè passata.


3. Spraying undercoat agent (primer oil): Sicondu u tipu è u metudu di spraying di l'agent undercoat testatu è appruvatu da l'ingegnere di supervisione, utilizate unpulvérisateur airless à haute pressionper spruzzate l'agente di u undercoat secondu e prucedure operative.


4. Custruzzione di prucessu più tardi: aduprà a macchina di marcatura di hot-melt autopropulsata o macchina di marcatura di hot-melt a manu è altre equipaggiu per custruisce in cunfurmità cù e prucedure operative prescritte.


5. Pone i segni d'avvertimentu per impedisce à i vitture è i pedestrians di sfracicà i marcati di a custruzzione.