—— NEWS CENTER ——

Cumu mantene l'equipaggiu di a macchina di marcatura stradale

Tempu: 27-10-2020

Abstract: Verificate a cunnessione di diversi cumpunenti di l'equipaggiu di a macchina di marcatura stradale è s'ellu ci sò altre cundizioni anormali.In casu di cundizioni anormali è parti mancanti o dannighjate, u Ministru di a Qualità serà avvisatu in tempu è u persunale tecnicu pertinente serà cercatu per l'ispezione è a riparazione.


1. Attrezzatura per a marcatura stradaleè a piattaforma di marcatura deve esse mantinuta ogni ghjornu è settimanale.U mantenimentu di ogni ghjornu deve assicurà chì tutte e parti è l'ambienti sò liberi di polvera, oliu, detriti è terra.Asciugà a piattaforma è a pista, è a pista deve esse pulita cun un pannu pulitu.U mantenimentu settimanale deve esse fattu nantu à un paru di rails nantu à una basa settimanale.A superficia di u rail di guida di a scala magnetica ùn deve esse oliu, è attentu à ùn contaminà micca), verificate a cunnessione di ogni cumpunente è s'ellu ci sò altre cundizioni anormali.


2. In casu di cundizioni anormali è pezzi mancanti o danni, avvisate u Ministru di a Qualità in tempu puntuale è truvate u persunale tecnicu pertinente per l'ispezione è u mantenimentu.


3. Nimu ùn hè permessu di passà o collide cù u pianu di a pista è u pianu ausiliariu durante l'usu.


4. Quandu l'elevazione di castings, hè strettamente pruibitu di passà i castings sopra à a piattaforma per evitari danni accidentali à a macchina di marcatura.

 

5. Lifting the high and low platforms of castings deve esse diretta da una persona dedicata.I castings ponu accede solu da u latu punente o nordu di a piattaforma per impediscenu scontri cù a colonna di a macchina di scrittura è qualsiasi altre parte.Hè strettamente pruibitu di turnà grandi castings intornu à a piattaforma durante l'operazione.

6. Hè strettamente pruibitu per qualcunu di disassemble a manica di prutezzione di a pista.

7. Dopu chì l'equipaggiu di a macchina di marcatura stradale hè fermatu, u bracciu di misurazione deve esse culpitu à u centru di a piattaforma per prevene una collisione accidentale.