—— NEWS CENTER ——

Cumu aduprà a macchina di marcatura di fusione calda à alta velocità à manu?

Tempu: 27-10-2020

A macchina di marcatura di linea hè una macchina di custruzzione di strada chì hè largamente usata in strade, parcheggi, ferrovie, autostrade, ponti, tunnel, miniere di carbone, edifici è altre piazze è piste per disegnà diverse restrizioni, linee guida è avvisi nantu à terra pianu.


1. A cumpusizioni di l'equipaggiu

Equipamentu di basi:macchina di marcatura di bollitore hot melt

Equipamentu ausiliari:zebra crossing machinevecchia macchina di rimozione di linea asciugacapelli macchina di pulizia, ecc.


2. Umacchina di marcatura hot-melt a manupò disegnà un marcatu cù una larghezza di: (50mm / 100mm / 150mm / 200mm / 300mm / 400mm / 45mm) in un tempu, è a cunfigurazione standard hè basatu annantu à quanti centimetri a larghezza di u vostru prughjettu deve esse marcatu.Seau traversé par centimètre.L'antica linea di pulizia CK1050 elimina i vechji marcati stradali.A spazzatrice hè aduprata per caccià i marchi di pittura fredda / pavimenti flottanti di terra / residui di cimentu, etc., è l'asciugacapelli sguassate a polvera di a strada è l'impurità, è si prepara per a custruzzione.


3. Struttura di a macchina di marcatura:

(1).Secchio per pittura: secchio in acciaio inox a doppia strata per a preservazione di u calore è u riscaldamentu, un dispositivu di agitazione manuale plug-in da 100 kg, un dispositivu staccabile.


(2).Scatola di almacenamentu di perle di vetru: 10 kg / scatula


(3).Spanditore di micro-perle regulabile: a diffusione di l'embrague sincrona hè dotata di un dispositivu di regulazione di velocità è cambio di marcia, larghezza regulabile 50-200 mm


(4).Secchio di scrittura: fattu di ghisa ultra-sottile d'alta precisione, struttura raschiata, cunfigurazione standard 150mm


(5).Lama di pavimentu: lega dura, dotata di un dispositivu di manica eccentrica, pò aghjustà u spessore di a gamma di marcatura: 1-2.5mm


(6).Rota di gomma: stock di rota in lega d'aluminiu, gomma speciale resistente à u calore, a rota di a cuda posteriore hè dotata di un posizionatore per assicurà chì a carrozzeria cammina dritta o gira liberamente.


(7).Larghezza di marcatura: u bucket di marcatura di 150 mm hè standard, è ci sò diverse specificazioni cum'è 50/100/150/200/250/300/400/450mm.Diverse specificazioni di marcatura di bucket è di spargitore di perle di vetru ponu esse rimpiazzate secondu i bisogni di l'ingegneria.


(8).Strada di u focu: A strada di u focu di fronte è a strada di u focu di daretu sò cuncepiti cù tubi d'acciaio senza saldatura, chì ùn hè micca faciule per fughje.


(9).Dimensioni: 1250 mm × 900 mm × 950 mm


(10).Pesu: 110 kg


Metudu di riscaldamentu: gasu di petroliu liquefied, purtendu tanki di gas liquefied;rispittivamenti furnisce u bucket di pittura, u nozzles davanti è daretu di u bucket marcatura, è i trè valves adjusting rispittivamenti cuntrullà u firepower.


4. Impegnu di serviziu dopu a vendita:


(1).Principiu di serviziu: veloce, decisivu, precisu, pensativu è cumpletu.


(2).U scopu di u serviziu: a qualità di u serviziu vince a satisfaczione di u cliente.


(3).Efficienza di serviziu: umacchina di marcatura hot-melt ad alta velocità a manufiasca durante o fora di u periodu di garanzia, è a cumpagnia hà un serviziu post-vendita prufessiunale 24 ore.