—— NEWS CENTER ——

Introduzione di e cumpetenze di pistola spray manuale è sistema di pulizia di cuntenutu di a macchina di marcatura

Tempu: 27-10-2020

Cumpetenze di pistola a spruzzo manuale per a macchina di marcatura

Larghezza di marcatura: A larghezza standard internaziunale attuale di a macchina di marcatura stradale hè di 15 cm, ma avete bisognu di cunsiderà chì a macchina di marcatura pò ancu esse aduprata in parcheggi è zone residenziali.À questu tempu, duvete cumprà una funzione di regulazione di larghezza.A macchina di marcatura pò esse usata raghjone è salvà a pittura.


1. In generale, a gamma regulable hè 5-15 cm.


2. Tipi di pittura: I vernici cumunimenti usati per e macchine di marcatura di strada sò basati in solventi è solubili in acqua.Se ùn ci sò micca requisiti stretti per a macchina di marcatura, è i dui ponu esse utilizati, pudete allargà u vostru scopu di cummerciale à i posti cum'è i prati di u campu di sport.


3. Pistola a spruzzo manuale: A macchina di marcatura stradale usa una pistola spray a manu per ùn solu permette di utilizà liberamente u mudellu per pittura diversi simboli, perchè hè cunvenutu per spustà, pò ancu travaglià nantu à i mura, culonni è altri lochi altru da a terra.Dunque, a pistola spray manuale hè diventata a cunfigurazione standard di diverse macchine di marcatura.

Sistema di pulizia interna di a macchina di marcatura

Macchine di marcatura di strada Alcune macchine di marcatura sò dotate di un sistema di pulizia automatica, chì ponu pulizziari rapidamente u sistema di pipeline dopu chì ogni travagliu hè finitu, in modu chì pò salvà assai tempu di pulizia.


1. Sistema di perle di vetru: Cumpagnia generale di mantenimentu di strada deve ancu cunsiderà a cunfigurazione di un sistema di sparghjera di perle di vetru cum'è una cunfigurazione standard.Stu sistema pò cuntrullà a spruzzatura di perle di vetru, cusì chì a custruzzione di marcatura pò risponde cumplettamente à i requisiti naziunali.


2. Curve work.Alcune macchine di marcatura installanu ancu una rota extra à a parte posteriore, chì vi permette di travaglià liberamente longu i marcati curvi.E cumpagnie impegnate in campi sportivi è operazioni multi-curve ponu cunsiderà cumprà una macchina di marcatura cù questa funzione.Certi anu digià sta funzione.