—— NEWS CENTER ——

Mantenimentu è mantenimentu di a macchina di marcatura di bollitore hot melt

Tempu: 27-10-2020

Macchina di marcatura in autoclave hot-melt: A marcatura di dui cumpunenti hè una marcatura high-end chì hè emersa in l'ultimi anni.Hè sfarente da i marcati hot-melt è i marcati di a temperatura normale chì sò furmati da metudi fisichi di secca, cum'è a caduta di temperatura o a volatilizazione di solventi (basatu in acqua).Marcatura di dui cumpunentihè un novu tipu di marcatura chì hè furmata da cross-linking chimicu internu per furmà una film di rivestimentu.A macchina di marcatura di pavimentu di dui cumpunenti utilizata per a custruzzione di marcatura di dui cumpunenti hè divisa in tippu di struttura di rivestimentu di spin, scraping line flat line è spraying airless à alta pressione secondu u tipu di revestimentu applicatu è l'apparenza di a linea applicata. tipu.I trè tippi sò pensati per dà u ghjocu cumpletu à l'efficienza di a macchina di marcatura di misurazione di trè coordenate, per assicurà a precisione di l'usu, è per allargà a vita di serviziu.Stu regulamentu hè specificamente formulatu.Hè spertu chì l'operatore aduprà è mantene a macchina di marcatura in stretta cunfurmità cù u regulamentu.

U cuntenutu di l'operazione:

1. L'utilizatori di l'equipaggiu deve esse furmatu, deve esse appruvatu da a persona incaricata di a gestione, è utilizatu in cunfurmità cù stu regulamentu è i regulamenti rilativi, u persunale non-company deve esse appruvatu da u capu ingegnere prima di l'usu.


2. Fate preparazione cumpleta prima di principià a macchina, pulisce è asciugà a piattaforma è i rails di guida, cunfirmà chì ùn ci sò micca ostaculi prima di inizià a macchina.


3. Observe s'ellu u display digitale hè normale dopu à u booting.In generale, l'urdinatore ùn deve esse attivatu per a misurazione di i castings generale.Sè avete bisognu di misurà linee irregulari, avete bisognu di designà un prufessiunale per accende u sistema di computer è verificate s'ellu hè normale.Accende u software di misurazione è entre rapidamente in l'interfaccia currispondente.


4. Quandu si move ogni assi rapidamente, duvete aduprà a rota di a manu invece di tirà direttamente a colonna, a manica sliding, è a cantilever, etc.. Questu pruvucarà u corpu di a macchina per deformà è riduce a precisione di a misura.


5. Quandu aduprate a sonda per misurà, assicuratevi di trasfurmà in a direzzione di u stylus.A sonda deve esse resettata immediatamente dopu chì a sonda hè signalata.A punta di a sonda ùn deve esse sbattuta eccessivamente per evità danni à a sonda è a perdita di precisione di misurazione."Tocca lentamente" Hè u principiu di a tecnica di misurazione.


6. Quandu rotate l'agulla di scribing, andate cù u flussu è ùn aduprate micca a forza bruta per evità a deformazione di l'agulla scribing è cresce l'errore di marcatura;quandu scrive, aghjustate a pusizione di u cantilever secondu e cundizioni cunvessi è cuncavi di a superficia di u travagliu per fà l'agulla di scrittura è u travagliu Mantene u cuntattu di a superficia à u listessu livellu;quandu cambia a direzzione di rotazione di a testa di scrittura, prima rotate è tirà u pin di posizionamentu, poi rote u capu di scrittura, quandu in u locu, unscrew u pin di posizionamentu, move a testa di scrittura ligeramente per fà chì u pin di posizionamentu entre in u groove Posizionamentu.


7. Prima di chjude è abbandunà u situ, verificate s'ellu hè stata disattivata a putenza di tutti l'equipaggiu, è spegne a porta principale.Verificate se i pezzi di ricambio sò in boni cundizioni, è dopu avè travagliatu ogni ghjornu, sguassate l'agulla di marcatura è mette.Se ci hè una perdita, u persunale pertinente deve esse valutatu.

Mantenimentu è mantenimentu

1. L'attrezzatura di a macchina di marcaturaè a piattaforma di marcatura deve esse mantinuta ogni ghjornu è settimanale.U mantenimentu di ogni ghjornu deve assicurà chì ùn ci hè micca polvera, oliu, sundries è terra in tutte e parti è l'ambienti.Asciugà a piattaforma è a pista, è a pista deve esse sguassata cù un pannu pulitu.U mantenimentu settimanale deve esse fattu per lubricate un paru di rails di guida ogni settimana (ma installate un regnu di griglia o A superficia di u rail di guida di a scala magnetica ùn deve esse micca oliata, è attentu à ùn contaminà micca), verificate a cunnessione di ognunu. parte è s'ellu ci sò altre cundizioni anormali.


2. In casu di cundizioni anormali è pezzi mancanti o dannighjati, avvisate u direttore di qualità in tempu è truvate u persunale tecnicu pertinente per l'ispezione è a riparazione.


3. Nimu ùn hè permessu di passà o collide cù u pianu di traccia è u pianu attaccatu durante l'usu.

4. Quandu l'elevazione di castings, hè strettamente pruibitu di passà i castings sopra à a piattaforma per evitari danni accidentali à a macchina di marcatura.


5. I plataformi superiori è inferiori di i castings d'elevazione deve esse diretti da u persunale speciale.I castings ponu entra è surtite solu da u latu punente o nordu di a piattaforma per prevene scontri cù a colonna di a macchina di marcatura è qualsiasi altre parte.Hè strettamente pruibitu di turnà grandi castings intornu à a piattaforma durante l'operazione.


6. Hè strettamente pruibitu per qualcunu di disassemble a tappa di prutezzione di a pista in privatu.


7. Dopu chì l'equipaggiu hè firmatu, u bracciu di misurazione deve esse culpitu à u centru di a piattaforma per prevene una collisione accidentale.