—— NEWS CENTER ——

Caratteristiche di prestazione di i veiculi di lavaggio di strada à alta pressione

Tempu: 27-10-2020

Ucamion di lavaggio a manuhè un veiculu ecologicu pensatu per lavà a superficia stradale.Pò esse usatu per u lavatu rapidu è a pulitura di marciapiedi urbani, strade ausiliarie è curbstones, è ancu per a pulizia urbana di picculi publicità, u lavatu di i cestini è a basura, a rimozione di a terra, è a risturazione di piastrelle di u pavimentu. Flushing toilette publica, etc. Si pò travaglià inseme cù una piccula spazzatrice di strada per pulisce rapidamente i marciapiedi è e strade ausiliarie, è l'efficienza di u travagliu hè più altu.U veiculu hè chjuca in grandezza, ligeru in pesu, forte in u passaghju, è ùn dannerà micca i tile di marciapiede, i tappi d'ochju è altre strutture pubbliche.U veiculu hè dotatu di un dispositivu di alarme di operazione è di strisce riflettenti di notte, chì hè adattatu per operazioni di ghjornu è di notte.

Descrizzione di e caratteristiche di u produttu:

Camion di lavatu à alta pressione hè un novu tipu di veìculu di pulizia è mantenimentu di strada multifunzionale sviluppatu da a nostra cumpagnia secondu a dumanda di u mercatu chì pò pulisce i marciapiedi urbani, strade non motorizzate, stalle è strade oleose, è psoriasis urbana.A vittura hè mudificata cù un picculu chassis di benzina, un bellu aspettu, una guida còmuda, un funziunamentu simplice, maneuverability flexible, mantenimentu convenientu, pocu rumore, alta affidabilità, è emissioni finu à u standard Naziunale IV.Pò esse largamente utilizatu in a pulitura è a pulitura di strade urbane è strade non motorizzate Pulizia di pavimenti.

Caratteristiche di prestazione di i camioni di lavaggio di strada à alta pressione:

Hè adattatu per a pulitura di marciapiedi urbani, carrughji di veiculi micca motorizzati, stalli di pavimenti macchiati d'oliu è psoriasi urbana.Hà e caratteristiche di pressione d'acqua alta, multi-funzione, è cuntrollu elettronicu cumpletu.A vittura hà e caratteristiche di una bella apparenza, una guida cunfortu, un funziunamentu còmode, un rumore bassu è una alta affidabilità.


1. Adopt high-pressure, picculu-flussu, high-pressure pompa plunger cù un forte flussu di jet è longu tempu di funziunamentu cuntinuu.


2. Hà caratteristiche multifunzionali è ponu adattà à diverse operazioni di strada di marchja.


3. U nozzle di pulizia frontale è l'ugello di pulizia di un puntu di colonna sò cuntrullati elettricamente in a cabina, chì ponu swing up, down, left and right in tutte e direzzione.


4. L'iniziu è a fine di u mutore di gasoline di u mutore ausiliariu sò cuntrullati elettronicamente, chì ponu esse cuntrullati in a cabina, è l'operazione hè cunvenuta.


5. A scatula hè divisa in compartimenti di almacenamento, cisterna d'acqua è compartments di u dispositivu operativu.U mutore di benzina di u mutore ausiliariu hè situatu daretu, chì riduce in modu efficace l'impattu di u rumore è l'emissioni nantu à u persunale di guida è di operazione.


6. Un schermu LCD di culore hè stallatu in a cabina per monitorà a strada di travagliu in ogni mumentu.


7. U cisterna d'acqua pulita hè fatta di azzaru di carbone d'alta qualità, trattatu da l'elettroforesi catodica è a tecnulugia anti-corrosione prufessiunale, è hà una longa vita utile.Un sensoru di livellu d'acqua bassu è un dispositivu di alarme sò stallati in u cisterna d'acqua per prevene danni à a pompa d'acqua d'alta pressione per mancanza d'acqua.


8. I dispusitivi operativi sò disposti in una manera centralizata, chì hè cunvenutu per l'ispezione è u mantenimentu.


9. Equiped with high-pressure pistola acqua, lavapiatti, ècamion di lavaggio a manuper risponde à i bisogni di e diverse operazioni.