—— NEWS CENTER ——

Chì ci hè l'effettu di u fasciu di scatula di ferrovia d'alta velocità di u cisellu di tippu di spinta di a prima manu?

Tempu: 27-10-2020

A superficia di u fasciu di u fasciu di scatula di a ferrovia d'alta velocità (facciu prefabbricatu) di u primumacchina di taglio di capelli tippu spinta a manuhè scavatu cù trattamentu impermeabile.Cisellatura di béton à u latu di u ponte, a faccia di u ponte, u latu di a trave, a faccia di a fine di u ponte.Eliminate i rivestimenti di terra, pitture, è varii marcati di trafficu.Pulizia di marcatura, marcatura stradale di l'aeroportu, segni di frenu di pneumatici di pista, etc., per ricuperà superfici ruvide cù alti coefficienti di attritu.Trattamentu di a superficia di pavimentu di cimentu asfaltatu, ponte di ponte di autostrada, stagger di ponte, terra resistente à l'usura di resina epossidica, etc. Custruzzione à u micro-superficie di a strada, ciseling è sguassate u vechju stratu di superficia di u pavimentu originale per preparà a strata di sigillatura di slurry.Caratteristiche di rendiment di a macchina di taglio di capelli Caratteristiche di rendiment di a macchina di taglio di capelli: a macchina di taglio di capelli in l'aria usa generalmente escavatore, truss speciale per sustene a macchina di taglio di capelli, è pò tagliate i capelli in ogni angulu nantu à a superficia di travagliu.


1. Installazione simplice, operazione còmuda è pocu mantenimentu.A machina chiseling hè divisu in a manu, a manu-push, walk-behind, airborne, etc Diversi manere funziunamentu sò scelti secondu à differente prughjetti ingegneria, cum'è a terra-pushing chisel caminari;a fonte di energia usa un compressore d'aria per assicurà alta A frequenza è a forza di gouge currispundenti sò convenienti per u funziunamentu efficiente.

 

2. Macchina di taglio di capelli hè aduprata in autostrada è ferrovia, ponte, tunnel, cunservazione di l'acqua è rinfurzamentu di l'energia idroelettrica, rinfurzamentu di custruzzione, dicurazione, strada municipale è riparazione di ponti è rinfurzà, aeroportu, parcheghju è altri campi di ingegneria di taglio è rinfurzamentu.