—— NEWS CENTER ——

Chì tippu di macchina di marcatura hè adattata per l'autostrada?

Tempu: 27-10-2020

Chì tippu di macchina di marcatura hè bona per l'autostrade.A squadra di custruzzione spirimintatu sapi chì a qualità di a macchina di marcatura hè strettamente ligata à parechji fatturi, cum'è: ambiente stradale, qualità di pittura di marcatura, qualità di strada, aria durante a custruzzione Umidità, temperatura, etc. fattori chì affettanu a qualità di marcatura, ùn hè micca un fattore decisivu.A qualità di a macchina di marcatura determina l'efficienza di a custruzzione di marcatura.A più grande funzione di a macchina di marcatura hè di permette à l'utilizatori di risparmià assai tempu è costi di travagliu.Perchè a piccula macchina di marcatura à caldo hè chjuca in dimensione, flessibile in a custruzzione è cunvene in u trasportu, a squadra di custruzzione pò prestu prestu à a sezione di custruzzione per compie a custruzzione cun ella.Se a quantità di travagliu hè relativamente grande è u flussu di u trafficu hè intensu, hè cunsigliatu di utilizà un altamente efficienteDispositivo di marcatura montato su un veicolo o da corsa.Perchè a custruzzione di marcatura hà bisognu à chjude una parte di a seccione di custruzzione, affettarà u trafficu, è u più veloce u compitu di custruzzione di marcatura hè cumpletu, menu l'impattu nantu à u trafficu serà.


1. Una macchina di marcatura di cavallu pò custruisce una media di 10 chilometri per ora, mentre chì una macchina di marcatura manuale pò travaglià 8 ore à ghjornu per custruisce 5-6 chilometri.Pigliate una autostrada di 100 chilometri per esempiu.Una macchina di marcatura di cavalcatura piglia un ghjornu è un pocu di tempu extra per compie u travagliu.Di sicuru, questu hè una situazione ideale.A custruzzione attuale di a macchina di marcatura pò piglià più tempu, allora allungemu.Cunta cum'è 3 ghjorni;Mentri a machina tradiziunale di marcatura spinta a manu vole à compie u prughjettu di marcatura di 100 chilomitri in 3 ghjorni, ancu s'è 5 macchine di marcatura spinta à manu sò aduprate inseme per travaglià l'overtime, ùn puderanu micca esse cumplettamente.

 

2. S'ellu piove durante u periodu di custruzzione, u periodu di custruzzione serà allargatu indefinitu, finu à chì a pioggia ùn ferma micca.In particulare in a staghjoni di a pioggia in u sudu, tali situazioni sò particularmente frequenti.A macchina di marcatura di ride-on pò catturà u raru bonu tempu in questa stagione è compie a custruzzione in u più brevi tempu.Sempre chì a custruzzione di marcatura hè finita quandu a strada hè asciutta, a piova forte dopu avè un impattu minimu nantu à a qualità di marcatura.

 

3. Cum'è u costu di u travagliu domesticu hè diventatu più altu è più altu, i benefici di a macchina di marcatura di ride-on diventerà più è più evidenti.Aduprà per marcà ogni ghjornu hè equivalente à salvà 5-6 travagliadori per 3 ghjorni.In più di u sviluppu ecunomicu, a diffarenza trà u livante è u punente di e nostre autostrade hè soprattuttu duvuta à u fattu chì a topografia di a Cina hè alta in u punente è bassa in u livante, cù parechje pianure in u livante è muntagne in u punente.

 

4. L'scelta di a macchina di marcatura in a macchina di marcatura ùn hà nunda di fà cù a qualità di a strada, ma hè strettamente ligata à a larghezza di a strada, a quantità di travagliu di marcatura, u terrenu, u flussu di trafficu è altri fattori.Se a quantità di u travagliu di marcatura ùn hè micca grande, cum'è redrawing certi rùbbriche di l'antica linea, pudete aduprà una macchina di marcatura hot-melt cùtest ordinariu di spinta o in manu.