—— NEWS CENTER ——

Chì tipu di pittura hè a pittura di marcatura stradale?

Tempu: 27-10-2020

A pittura di marcatura stradale hè un tipu di pittura comunmente utilizata in rotte di trafficu.Parechje persone ùn sanu micca assai di stu tipu di pittura.Chì tipu di pittura hè a pittura di marcatura stradale?

Chì tipu di pittura hè a pittura di marcatura stradale?

Serie di pittura di marcatura stradale, cumpresu u tipu di solvente di temperatura normale è u tippu riflettente hot-melt, adattatu per a marcatura di trafficu di rerouting di pavimenti di asfaltu o cimentu di diversi flussi.Havi film di pittura dura, resistenza à l'usura è resistenza à u clima, bona ritenzione di culore è aderenza stradale Bonu è parechje altre caratteristiche, hè a prima scelta di pittura di marcatura per autostrade, autostrade d'alta qualità è autostrade à flussu elevatu.


A pittura di strada hè una pittura auto-volatile chì si secca rapidamente à l'aria, e seguenti sò alcune cundizioni di pittura stradale.


Usu di pittura: utilizatu per i segni stradali novi è vechji di asfaltu è cimentu.


Composizione di pittura: generalmente fatta di resina acrilica termoplastica, pigmenti resistenti à l'usura, varii riempitivi è agenti livellanti.


Caratteristiche di a pittura: A film di pittura hà un aspettu liscia, un culore luminoso è di longa durata, un eccellente putere di ocultazione, aderenza è resistenza à l'acqua è resistenza à a corrosione;serà usatu per 6-8 mesi in autostrade è 4-5 mesi per strade urbane.


Ciò sopra hè una spiegazione di a cunniscenza di quale tipu di pittura hè a pittura di marcatura di strada.Credu chì duvete avè più capiscenu dopu avè lettu.U cuntenutu hè solu per u vostru riferimentu, è speru chì vi serà utile.e.