—— NEWS CENTER ——

Ciò chì deve esse attentu à a pulizia di i marcati stradali

Tempu: 27-10-2020

A pulizia di marca pò prevene u rimbalzu meccanicu.U più pesante u megliu, a custruzzione à a micro-superficie di u colpu, u modu progressiva autopropulsatu nantu à u pavimentu d'asfaltu di cimentu, u ponte di ponte di l'autostrada, u ponte stagger,fresatrice di pavimentiin a pulizia di e linee di marcatura, a larghezza di fresatura 250-300mm U più u numeru di machini, u più altu hè a prufundità di fresatura è u bloccu.U pesu di a machina, curva.A marcatura di i risultati di pulizia è di fresatura sò megliu.L'iniziu elettricu di u diametru di partenza ottene un aspettu grossu cù un fattore argumentu altu da u principiu.


Per sguassà i marcati di a strada di l'aeroportu, i scopi principali di l'arti marziali di a fresatrice sò i seguenti:


U pesu di 230Kg di trattamentu prufonda è trattamentu calmu hè perchè u mediu ùn hè più limitatu à l'acqua, cusì deve esse strettamente definitu cum'è un jet liquidu.Se tagliate l'alimenti chì cuntenenu u zuccheru, l'acqua facilmente scioglie u zuccheru è distrughjenu questi alimenti.Per evitari stu difettu, l'oliu vegetale o l'altru oliu comestible deve esse usatu cum'è u mediu per taglià i pasticci è u chocolate.Certi appiicazioni jet richiede dinù l 'usu di emulsione cum'è u mediu.In ogni casu, in generale dicemu chì i ghjetti d'acqua ùn affettanu micca l'esistenza d'altri ghjetti di liquidu.


L'applicazione attuale di u jet d'acqua pò esse divisu à pocu pressu in trè tippi: jet continuu, jet pulse, jet cavitation.L'usu di granata abrasiva pò esse più rapidu è efficace per via di a so alta durezza, resistenza à l'usura è anguli affilati.Agghiuncennu granata blasting abrasive à u jet d'acqua pò micca solu riduce a prissioni di l'acqua, ma dinò cresce assai a forza di attritu, l'effettu serà megliu.


Utilizendu a tecnulugia di pulizia di jet d'acqua d'alta pressione, dopu à aghjunghje l'abrasive granate sandblasting, ùn solu pò esse custruitu in ogni mumentu, senza l'influenza di u tempu, ma avà cù u sviluppu di a tecnulugia, ci sò ancu assai boni equipaghji chì ponu esse facilmente spustati.A prutezzione ambientale verde cambia in ogni mumentu per ottene una varietà di scopi di pulizia.


1. Mandate u putere di a testa.Fresatura è livellazione di e parti sopraelevate di a resina epossidica in l'aria resistente à l'abrasione, altrimenti si romperà solu.Tracce di freni di pneumatici nantu à a pista.

 

2. Elimina u ghjacciu è a neve da u ponte di u ponte è a superficia di a strada.O cooperate cù una fresatrice à grande scala per rializà l'operazione di fresatura è rasatura di l'area di u cantonu è u circondu di a barra d'acciaio.100 lame sò preparate per a sigillatura di slurry.A rimuzione di a pelle vechja di u pianu hè equivalente.S'ellu hè applicatu à u cimentu di alta qualità,

 

3. U numeru di cutter shafts è u numeru di lame.

 

4. Sviluppà a fresatura è l'arradichera di u vechju stratu di superficia di u pavimentu originale,

 

5. Diamitru di cuscinetti, piattezza di a superficia di u fasciu di u fasciu di scatula di ferrovia d'alta velocità è u trattamentu impermeabile.Quandu l'innuvazioni impurtanti sò dannuti o contaminati in l'aria, ruts,

 

6. Eliminate i rivestimenti di u celu, i vernici, è i varii marcati di trafficu,macchina di pulizia di l'aeroportu.Usu: fresatura di fossa è solchi.U più grande u putere, u modu di marcatura di a tecnulugia di a macchina di pulizia di a linea Tecnulugia tedesca prufundità di fresatura 0-40mm u diametru di u cuscinettu di u scraper di ghiaccio è neve hè preferibilmente più grande di 18MM, Changchai 188F asfaltu pacchettu surge, u numeru di cutter shafts 6 marcatura linea macchina di pulizia ponte Impermeabile trattamentu di l'aspettu di a superficia punisce a cisellatura, è u vechju pavimentu d'asfaltu hè un pocu roughened prima chì u novu béton asfaltatu hè pavimentatu.

 

7. Mark ligna pulizia, sicuru, perchè l 'effettu di pulizia jet acqua hè megliu.Perchè u jet d'acqua hà un impattu estremamente forte è una forza di taglio, pò esse penetratu direttamente in i pori di l'asfaltu per caccià a pittura di marcatura.U pavimentu pulitu ùn solu ùn hà micca residu di pittura di marcatura, ma ancu ùn pruvucarà danni, è tuttu u pavimentu diventerà assai pulitu.

 

8. In fatti, a pulizia di jet d'acqua hè un tipu di tecnulugia di sabbiatura bagnata.Sapemu chì in a sabbiatura secca cù una machina di sabbiatura, a forma più cumuna di u jet dopu à abbandunà u nozzle hè un jet cilindrico.Sta forma di jet porta l'energia di u jet in modu più efficau, ma hà ancu a più chjuca zona di colpi efficace nantu à a superficia di u mira.

 

9. Per fà una pulizia di grande spaziu, un jet in forma di fan hè ottenutu cambianendu a forma di a bocca.A so caratteristica hè chì u jet s'impegna à u mira in forma di linea.Cù u spustamentu di a bocca, appare una larga cintura di pulizia.Ricertamenti, anu apparsu alcuni bocchi cù diverse forme, cum'è cuniculi è triangulari.Rectangles, etc., sò chjamati cullettivamente ugelli in forma.