—— NEWS CENTER ——

A rimozione di pittura di marcatura stradale averà troppu impattu è dannu a terra?

Tempu: 27-10-2020

Abstract: Dunque, quandu a macchina di rimozione di pittura di marcatura stradale hè fresa è tagliu chips, u numeru di punti chì cuntattanu a superficia di travagliu hè chjuca, è a forza d'impattu di u rotore hè assai grande.A fresatrice fresa micca solu u float è certi aggregati, ma ancu qualchi osse.A vibrazione di u materiale hà allentatu a struttura generale.


Se a forza di l'impattu di u remover di pittura di marcatura stradale hè troppu grande, a struttura bassa di a struttura serà dannata, è u prugettu lascià i periculi nascosti.Inoltre, quandu ciseling trà grandi pavimenti di cimentu di cimentu, utilizate una grande fresatrice o granatrice per a cisellatura.Perchè a testa di fresa di a fresa hè rigidamente cunnessa cù u rotore di fresatura, u rotore di fresa hè assai pisanti, è a densità di a testa di fresa hè relativamente chjuca, cusì quandu si fresanu è taglianu chips, u numeru di punti chì cuntattate u travagliu. superficia hè chjuca, è a forza impattu di u rotor Hè assai grande.A fresatrice ùn solu sguassate u slurry flottante è una parte di l'aggregatu, ma ancu sguassate una parte di l'aggregatu per affettà a struttura generale.


1. A funzione principale di a fresatrice hè di fresà u vechju pavimentu di cimentu asfaltatu).Un altru esempiu hè a macchina di sabbiatura, induve a forza d'impattu ùn hè micca troppu grande quandu u colpu d'acciaio hè roughened, è a superficia di travagliu hè piatta dopu a custruzzione, ma a prufundità di ciseling hè pocu prufonda, è a superficia irregolare ùn hè micca evidenti, cusì aderenza trà u béton di cimentu novu è vechju hè Hè peggiu.Inoltre, pudemu ancu vede ogni tipu d'equipaggiu di ciseling pruduciutu è furnitu da qualchì trattamentu di superficia straniera.i fabbricanti di l'equipaggiu di rimozione di marcatura stradalesecondu diverse esigenze ingegneria.Prestazione di vibrazione bassa.

 

2. U più altu hè a freccia di a strada marcatura paint remover, menu a forza di impattu.Per quessa, hè più laboriosu è tempu per "gnaw" u cimentu di cimentu cum'è un "ossu duru", perchè certi unità di custruzzione crede erroneamente chì l'efficienza di u cisele hè relativamente bassu.Hè un malintesi chì ùn pudete micca aduprà più mani per martellare cù una mazza.